„Kako vezati kupce uz svoje proizvode ili kako razviti paket proizvod-usluga?“
Mala i srednja poduzeća u sektoru proizvodnje zaostaju za velikim poduzećima i tržišnim trendovima, a za što je, među ostalim, krivac i kratkoročno razmišljanje kako je kupcu proizvod najvažniji. Trendovi pokazuju kako kupci žele razviti dugoročni, dublji i prisniji odnos, pa se tako u sektoru malih i srednjih poduzeća ne govori o upravljanju odnosima s kupcima, nego o upravljanju kupčevim iskustvom. Razvojem proizvoda kao usluge (servitizacijom) vezujemo kupce za svoj proizvod, ali ujedno sigurno upravljamo i kupčevim iskustvima. Za upravljanje ovim procesima nužno je strateški promišljati o ponudi vrijednosti, načinu komunikacije s kupcima, kao i načinu na koji naš poslovni subjekt ostvaruje profit, odnosno kako djeluje poslovni model. Kupci ne žele vlasništvo nad proizvodom, već vrijednost koju proizvod pruža. Fokusiranjem na želje kupaca od jednokratne prodaje dolazimo do dugoročnog odnosa i kreiranja baze vjernih kupaca.
Seminar će se održati 14. listopada 2022. godine u Velikoj vijećnici Osječko-baranjske županije, Županijska 4, Osijek, s početkom u 10 sati, a predviđeno trajanje je do 13 sati. Predavač je prof. dr. sc. Anamarija Delić s Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
Za sudjelovanja na ovom seminaru potrebno je popuniti i poslati obrazac prijave koji može preuzeti ovdje, najkasnije do 12. listopada ove godine.